ERY:n kevätseminaari ja –kokous Pasilassa 22.5.2015

Ergonomiayhdistyksen kevätseminaari ”Ergonomia ja Lean” järjestetään perjantaina 22.5.2015 Aluehallintoviraston tiloissa Pasilassa osoitteessa Ratapihantie 9, 00520 Helsinki. Paikka on Pasilan aseman vieressä kokoustilassa ”Lemmikki”, jonne vahtimestari opastaa. Seminaari alkaa klo 10:00 ja päättyy klo 14:00. Seminaarin aikana on mahdollisuus omakustanteiseen lounaaseen Lounasravintola Vaunussa, joka sijaitsee kokoustilan vieressä. Kahvitarjoilun takia ilmoittautuminen seminaariin 15. toukokuuta mennessä Kati Karhulalle (kati.karhula@ttl.fi). Seminaari on ERYn jäsenille ilmainen, yhdistyksen ulkopuolisilta 40 €. Tarkempi seminaariohjelma päivitetään verkkosivulle pikapuoliin.

Kevätseminaarin yhteydessä – samassa paikassa heti seminaarin jälkeen klo 14:00–15:00 – pidetään yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous. Kevätkokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset asiat sekä ylimääräisinä asioina eron myöntäminen eroilmoituksen jättäneelle yhdistyksen puheenjohtajalle sekä uuden puheenjohtajan valinta. Kokouksen esityslista on seuraava:

• avataan kokous,
  • todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus,
  • valitaan kokouksen sihteeri ja puheenjohtaja,
  • valitaan kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa,
  • hyväksytään esityslista,
  • eron myöntäminen yhdistyksen puheenjohtajalle Juha Lindforsille ja yhdistyksen uuden puheenjohtajan valinta jäljellä olevaksi kaudeksi
  • esitetään tilinpäätös ja tilintarkastajien antama lausunto,
  • käsitellään toimintakertomus,
  • päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille
  • tiedotusasiat
  • kokouksen päättäminen

Tervetuloa myös yhdistyksen kevätkokoukseen vaikuttamaan ja kuulemaan yhdistyksen toiminnasta!