Hallituksen kokoonpano

Arto Reiman, yhdistyksen puheenjohtaja

• Arto on dosentti, tekniikan tohtori Oulun yliopistosta, jossa hän toimii tiiminvetäjänä. Tiimin tutkimusaluetta on työhyvinvoinnin ja tuottavuuden yhteys. Arto toimii ERY:n edustajana NES:n hallituksessa.

Teemu Suokko, yhdistyksen varapuheenjohtaja

• Teemu toimii työsuojelupäällikkönä MSK Groupin tytäryrityksissä ja työympäristöasiantuntijana MSK Cabinsilla. Mielenkiinnon kohteena on vaikuttaa toimintajärjestelmän kehittämisellä työn tuottavuuteen, työhyvinvointiin ja henkilöstön työkyvyn edistämiseen. Teemu on koulutukseltaan terveystieteiden maisteri; pääaineena Ergonomi

Asta Koivikko, yhdistyksen rahastonhoitaja ja jäsenasioiden hoitaja

• Asta on toiminut Työturvallisuuskeskuksen asiantuntijana vuodesta 2010 lähtien, vastuualueenaan julkinen ala: kunnat, kuntayhtymät ja seurakunnat. Asta on taustaltaan työfysioterapeutti ja lisäksi hänellä on opiskellut Jyväskylän yliopistolla fysioterapiaopettaja –koulutusohjelmassa.

Kati Karhula, yhdistyksen sihteeri ja opiskelijavastaava

• Kati työskentelee erikoistutkijana Työterveyslaitoksella työaikoihin liittyvissä hankkeissa. Kati pitää myös työaikoihin, uneen, stressiin ja terveyteen liittyviä luentoja ja koulutuksia. Kati on koulutukseltaan työfysioterapeutti, terveystieteiden maisteri ja filosofian tohtori, psykologia pääaineena.

Jonna Patama, tiedotus- ja viestintävastaava

• Jonna vastaa tuoteryhmäpäällikkönä teollisuuden työpistekalustevalikoimasta ja ergonomian kehittämisestä Treston Oy:ssä, ja opiskelee lisäksi työn ohella terveystieteiden maisteriksi Itä-Suomen yliopistossa pääaineenaan ergonomian ja työhyvinvoinnin edistäminen.

Anja Tanttu, opiskelijavastaava

• Anja työskentelee Jyväskylän ammattikorkeakoulussa Hyvinvointiyksikössä.

Susanna Järvelin-Pasanen, hallituksen jäsen

• Susanna työskentelee Itä-Suomen yliopistossa ergonomian yliopistonlehtorina. Työhistorian viimeisimmät 13 vuotta ovat vierähtäneet ergonomian opetuksen ja tutkimuksen parissa.

Päivi Steffen, hallituksen varajäsen, FEES-yhdyshenkilö

• Päivi työskentelee ammatinharjoittajana työhyvinvoinnin & ergonomian, työnohjauksien ja psyykkisen valmennuksen parissa.

Merja Leino, hallituksen varajäsen

• Marja on koulutukseltaan olen THM, elv. Marja on työskennellyt nyt 15 vuotta työsuojelutarkastajana Lounais-Suomen aluehallintovirastossa ja sitä ennen toimin projektitutkijana Työterveyslaitoksella. Marja on aiemmin toiminut myös työterveyshuollossa kaikilla sen eri sektoreilla; terveyskeskuksessa, teollisuuslaitoksen omalla terveysasemalla, yksityisellä lääkäriasemalla sekä yrittäjänä. Lisäksi hän on aiemmin toiminut sairaanhoito-oppilaitoksessa luento-opettajana kymmenisen vuotta sekä Työfysioterapeutit ry:n hallituksessa ja puheenjohtajana.

Yhdistys